god damn people are hard to draw

god damn people are hard to draw

Running Stevie. God I hate artblocks 

Running Stevie. God I hate artblocks 

n-a-blue-box:

justrudeandginger:

sarriane:

master-of-duct-tape:

captainamerica-in-middle-earth:

steverogerswintersoldier:

captainamerica-in-middle-earth:

Bucky what are you….

image

That is NOT how you fly a kite

See also 

image

goddammit Bucky you take frisbee to seriously !

Captain America 2: Bucky takes recreational activities to the next level

image

Tag! You’re it!

russian winter olympics 2014

SHOTGUN

image

I AM LAUGHING SO FUCKING HARD I LOVE THE WINTER SOLDIER FANDOM

I really like the idea of Bucky in civvies with his hair pulled back and Steve just dropping a big ol wet one because, come on, Bucky is adorable like this OTL
Had a lot of Steve/Bucky requests so yeah, here you assholes go

I really like the idea of Bucky in civvies with his hair pulled back and Steve just dropping a big ol wet one because, come on, Bucky is adorable like this OTL

Had a lot of Steve/Bucky requests so yeah, here you assholes go

Give me a Fandom and I’ll draw my favorite character from it - or give me a ship/pairing name.

Bored and dragging out my sketchbook for late night doodles while my brother and sister bicker at each other. 
(?)

no really why can’t I finish anything. Tried painting this and got so frustrated fjkgn anyways, busted up Cap because I’m a heartless assholemaybe I’ll go finish the Stripper!Steve pic

no really why can’t I finish anything. Tried painting this and got so frustrated fjkgn anyways, busted up Cap because I’m a heartless asshole
maybe I’ll go finish the Stripper!Steve pic

A message from Anonymous
I really just can't even handle your blog. I try to stay away from it if I have anything I need to get done, otherwise I get sucked into this amazing vortex of talent and I just scroll for hours and bask in the glow of your art, even if it's the same stuff I've already seen, it's just as amazing the second (fifteenth) time. Oh my god it's amazing and I really love your sketches that you posted recently. The half finished ones. Holy Oedipus they are all amazing. Thank you for existing.

JNGKJG JESUS CHRIST MY FACE IS /RED/ ANON - FUCKING /RED/. Omg thank you though, seriously ;; I know I don’t post much and every now and then I get these FANART BURSTS but jfkgnkj it really makes me feel better about my art - even though I know I need practice!. Thank you thank you thank y o u 

based on this picture and may or may not fix it up/add more color. meh
budget cuts at SHIELD hit everyone hard.
god bless america

based on this picture and may or may not fix it up/add more color. meh

budget cuts at SHIELD hit everyone hard.

god bless america

A message from Anonymous
your blog is the most perfect thing YOU are the most perfect thing wowow cutie <3

wow you’ve made my shitty day better anon ;; thank you so much you beautiful soul - come off anon so we can be friends now

Going through my Hawkeye comics again and really wanted to try David Aja&#8217;s style so threw together this quick doodle

Going through my Hawkeye comics again and really wanted to try David Aja’s style so threw together this quick doodle